RSS

Past is shutting down…Rebirth!

31 Aug

Am promis ca voi veni cu update-uri.

Ceea ce pare sa meargă  bine la momentul actual este traiectul academic.Am trecut în anul al doilea de facultate cu o medie bunicica de 8,75 , nu-mi pasă a câta sunt, dar trebuie sa spun ca am avut parte de foarte multe greutăți , începând cu colegele de cameră şi terminând cu sănătatea.

Nu m-am înțeles cu ele  pentru ca aveam caractere diferite și eu sunt foarte inflexibilă și dezordonată.Mereu, simplul fapt ca stăteam acolo îmi amintea ca nu am bani sa cumpăr sau sa închiriez un loc numai al meu, unde sa fiu numai eu.E dorinţa mea cea mai mare.

…Îmi amintea de fiecare dată că am ales facultatea asta numai pentru că e de viitor și părinţii mei o vor duce si mai rău că tot taie şi taie ăştia cadrelor didactice… Şi mai e şi boala mea, de netratat si care se inrautateste…Rinichii mamei la fel.Nu pentru că mi-ar şi plăcea prea mult facultatea asta, nu e ceva in ce am talent.Dar nu imi permit si nu-mi voi permite niciodata sa fiu multumita sufleteste…

Am şi o mamă superprotectivă si enervantă până in ultimul hal.Frumoasă viață!

  Şi totuşi au fost destule momente amuzante.Stresiunile au fost cele mai dificile…Un adevarat iad de foi si foicele.Nici acuma nu am cursurile in perfecta ordine Totusi am invatat niste chestii care imi vor fi de folos si anume: unde se poate , sa trag la xerox cartea odata si o am , unde nu se poate, sa incerc sa fiu atenta si sa scriu mai repede , sa nu mai mananc dulciuri multe, sa nu arunc banii pe cosmetice(unul şi bun).Si sa imi impun punctul de vedere.Sa-mi fac si un program.Si sa fiu si eu mai cu băţu–n … cand stiu ca am dreptate.

Sănătatea mea a luat-o destul de razna , aproape mai aveam putin si mă internau din cauza stomacului spre sfarsitul anului universitar.Mi-am facut analize si au iesit bine, desi ma simtisem atat de rau.Inchipuiti-vă, eu, o nefumatoare, ajunsesem atat de galbenă că m-a intrebat o dră promoter daca nu doresc o ţigară…Şi asta intr-un magazin de langa camin:)).De la orele stat nemancata si mancat irational atunci cand se ivea ocazia

   Clefăi şi le deranjam pe colege dimineata cand ele inca mai dormeau…Uf.Că pănă la urmă ajunsesem sa simt o greaţă dimineaţa, de nedescris.Ţi-era greaţă să mai incerci sa mananci.

    Am mai chiulit de la cursurile de chimie (stiu ca nu e obligatoriu , dar te ajuta mult prezentele de la curs,mai ales la unii profi care notează prezenta si pun puncte in plus) pentru ca mi-era teribil de foame!!!  Nu mancasem nimic de dimineata si aveam cursurile fara pauza pana dupa amiaza pe atunci.Asta a fost pe semestrul 1.Mie mi-a fost greu cu laboratoarele pentru ca in orasul natal nici vorbă de dotări super ca ăstea pe care le aveau acolo, deci nici laboratoare de chimie nu prea am facut cata vreme am urmat liceul acasa.

Bă, vă spun, daca v-or trebui carti suplimentare, faceti bine si asigurati-vă la pungă.Una e in medie 30 lei.

Distractie?Prea puţină…Pot sa numar pe degete de cate ori am iesit ..: trei degete.Despre asta fac pagină specială.

Dragoste? Moartă-n păpuşoi sa fie! Numai peste neserioşi şi nesimţiţi am dat…Toţi o apă ş-un pământ…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe August 31, 2011 în School

 

Lasă un răspuns

 
