RSS

Boys…next door

06 Sep

După 5 relatii esuate in total(dintre care două adevarate drame si trei rămase la stadiul de vorbit) am decis sa analizez exact care este tipul de baiat potrivit pentru mine.Discutam cu o prietena care a avut curajul sa-si ia viata de la capat si acum are o relatie cu un tip super si mi-a venit ideea de a clarifica odată pentru totdeauna cum mă astept să fie cel care va fi sa-si traiasca o parte din viata alaturi de mine.Totul este sa stii ce vrei exact.
O să insir aici o serie de caracteristici must have.
Ideal boy for me :

– mai mare decat mine ca varsta, asta in mod clar.(Nu m-am putut intelege si nici n-o sa ma inteleg vreodata cu cei de varsta mea.)
– sociabil dar mai linistit, că eu nu prea am atragere pentru petreceri si locuri zgomotoase (in ultimă instanta, mai bine rocker,sa n-aud manele!!!)
– comunicativ, sa putem aborda orice subiect dorim
– matur in gandire, să nu stea sa se planga toata ziua bună ziua de cat de naşpa e viata lui si sa faca ceva constructiv cu ea :).Prin asta inseamna sa aibă o slujbă sau sa fie un student serios.
– cultura generală super
– afectuos, sensibil , mai ales in particular si care sa nu se teama de-o strangere de mânută pe stradă.
si sa dea feedback.
– sa nu aiba alt viciu decat fumatul sau cafeaua:P:P
-dependenti de computer suntem cu totii, dar eu vreau pe cineva care sa ma scoata afară…
– să arate bine, sa fie ingrijit, sa se imbrace decent.

– Si mai ales să stea bine cu sanatatea, sa nu aiba vreo BTS

Nu-i asa că asa ceva e greu de găsit XD??

 
Un comentariu

Scris de pe Septembrie 6, 2011 în Fără categorie

 

Un răspuns la „Boys…next door

  1. sarbu victor

    Iunie 30, 2012 at 6:32 am

    nu e greu sa gasesti
    trebuie sa deschizi ochii si sa gandesti cu sufletul
    o zi frumoasa

     

Lasă un răspuns

 
