RSS

Memoriile Durerii

08 Oct

Acum cateva luni am inceput sa ma comport ciudat, vis-a vis de mine si de cei din jur.Am devenit mai critica si mai dura.Ma enervez din orice si mai mult atunci cand vad ca vreau ceva si nu pot avea acel ceva, iar cineva pe care in sinea mea il admir ,are acel lucru, sunt foarte geloasa…

Mereu am senzatia ca se rade de mine pe ascuns, chiar si la baie , sau cand ma duc la magazin sa imi iau cate ceva sau cand vreau sa comunic ceva , la ssemafor…Primul meu gand este > Ce,ce te uiti asa la mine, nu esti fiu sau fiica de cadru didactic…

Simt ca nu am nimic al meu , nici macar laptopul asta de pe care scriu nu este al meu,netul asta la fel,provin de la niste oameni care tin mult la parintii mei…Nici macar nu am o casa a mea,si nu imi place sa traiesc in camine,dar asta este , sufar si eu si la master poate inchiriez ceva…

Adesea fac misto-uri de fostele mele iubiri sau ma rog inchipuiri ,simt nevoia sa ii tratez exact asa cum m-au tratat si ei pe mine.Ba chiar mai rau.Cand vreau sa mai vorbesc asa cu vreunul, mereu sfarsesc prin a face misto de slabiciunile lui si parca devin cu totul alta persoana, careia ii place sa chinuie, sa faca oameni sa sufere
Nici cu mama nu ma comport frumos.Ma enerveaza orice gest al ei si faptul ca intruna, dar intruna se leaga de statusul meu si ca nu ma lasa deloc sa respir , nici nu poti sa iesi afara la aer ca suna telefonul…Tip mereu la ea si ma enervez urat cand face mistouri de mine, la orice vorba aiurea spusa de ea reactionez urat.

Mi-e scarba de ce rude am si de cat de jos pot ajunge dar aceasta este alta poveste.Nici nu pot suporta sa ii vad pe strada sau sa aud ce magarii fac , si nu glumesc.Mi-e rusine de ce familie am pentru ca nu poate fi numita asa!!! Ne trateaza pe mine si pe mama ca si cum am fi niste sarantoci si se intereseaza mereu daca am bursa si cat anume primesc , daca pun la punga , mai stiti, daca mor eu poate vor sa mai ciupeasca ceva si de la mine ca le trebuie!Nu le-ajunge ce bine au pesemne…

Pe mama au acuzat-o ca a furat din banii bunicii ca sa imi cumpere mie aparate auditive si tot ea sta si face si drege si are grija de baba…Sunt oameni slabi parintii mei , dar imi pare bine ca s-au desteptat si au vazut cat valoreaza in ziua de azi legaturile de sange…
Sangele se face apa!!

Sunt eu asta sau e cineva care ma poseda???

Cuvintele astea le-am postat acum cateva ore pe un site de astrologie…asa ca sa nu va mirati de gasiti si acolo.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 8, 2011 în Fără categorie

 

Lasă un răspuns

 
