RSS

Puscaria spiritului: Invatatul non stop.Şi pentru ce?

21 Ian

Trăiesc ca un puşcăriaş, dar nu ma bate nimeni, nu-mi da nimeni in cap, am ce manca , ce bea si totusi spiritul meu vrea si altceva, nu numai invatat non stop…Si totusi trebuie sa invat pentru camin.Anul asta am trait ca un puscarias…Nu am iesit nicăieri.M-am dus doar la paine, xerox, farmacie si inapoi.Multumire spirituala zero.Nu ma mai incalzeste de mult ca iau o nota buna, dar plang pentru una mica pentru ca stiu ca m-am straduit…Şi spiritul face puşcărie!!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 21, 2012 în Fără categorie

 

Lasă un răspuns

 
